Wysyłka i zwroty

Delivery Information

Spain 1-3 working days
MAIN EU 2-4 working days
ROE 4-7 working days
ROW y EEUU 10-15 working days

Carethy operates and delivers to 139 countries worldwide. Each country is part of a group of countries, namely; Spain, Main EU, ROE, USA, and ROW. To consult the group to which the destination country belongs, please consult the following link.

Country Groups

Spain*MAIN EUROEROW y EEUU
Shipping companies Shipping companies Shipping companies Shipping companies
Mondial Relay, DHL, Tourline SEUR Mondial Relay, GLS, DHL, Redur*, Tourline GLS*, DHL Express, DHL, Spring** DHL*, Spring*
*Except for the Canary Islands. Shipments to the Balearic Islands have a supplement of 5€. *Once the order arrives at the destination country, the delivery will be made by the local post office. *In the absence of anyone to receive the order, the carrier may deliver it to a neighbor or leave it at the nearest collection point, without prior notification. *Once the order arrives at the destination country, the delivery will be made by the local post office. The order will be subject to customs inspection, so any additional charges and/or documentation required by the authorities must be provided by the customer, within the time-frame indicated.
The next day delivery service is available for all orders placed before 11:00 a.m. Monday through Thursday (excluding holidays), only for products in stock. The next day delivery service is available for all orders placed before 11:00 a.m. Monday through Thursday (excluding holidays), only for products in stock. *Once the order arrives at the destination country, the delivery will be made by the local post office. The order will be subject to customs inspection, so any additional charges and/or documentation required by the authorities must be provided by the customer, within the time-frame indicated.


Dostawa międzynarodowa

Klient będzie odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki, opłaty administracyjne i celne.


Termin dostawy

Gdy zamówienie opuści placówkę sprzedającego i terytorium kraju, firma transportowa będzie odpowiedzialna za stan przesyłki (opóźnienia, uszkodzenia, zaginięcie itp.).

W przypadku, gdy zamówienie nie mogło zostać dostarczone z przyczyn niezależnych od Sprzedającego, zwrócona zostanie pełna kwota zakupu, pomniejszona o koszty poniesione w związku z jego zwrotem.


Polityka zwrotów

Jeśli zamówienie zostanie zwrócone z powodu problemów celnych, błędnego adresu lub nieobecności w dniu dostawy, odpowiednia kwota zostanie wypłacona zgodnie z Ogólnymi Warunkami Użytkowania i Kontraktowania Carethy Marketplace w sekcji 16.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu, np. zmiany zdania, klient zechce zwrócić zamówienie, zostanie naliczona opłata za transakcję zwrotu (w każdym przypadku należy sprawdzić koszty w Biurze Obsługi Klienta).

Jeśli chcesz złożyć reklamację związaną z uszkodzeniem transportowym, należy to zrobić w ciągu 48 godzin kalendarzowych od otrzymania zamówienia, należy to zrobić przez nasze centrum wsparcia (https://www.carethy.es/ kontakt) lub za pośrednictwem Twoje zamówienia w obszarze użytkownika/sekcji u odpowiedniego Sprzedawcy. Po potwierdzeniu roszczenia, odpowiednia kwota zostanie wypłacona tą samą metodą płatności, która została użyta przy zakupie. Aby pokryć tego typu nieprzewidziane wydarzenie, możesz wykupić Gwarancję JOGI.


Zwrot przedmiotów

Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania. Przed dokonaniem jakiegokolwiek zwrotu musisz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta) lub za pośrednictwem swojego obszaru użytkownika / zamówienia z odpowiednim Sprzedawcą, aby o tym poinformować i uzyskać pomoc w tym procesie. Po otrzymaniu zwróconego towaru i sprawdzeniu jego stanu, kwota zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od zweryfikowania towaru. Produkty muszą być w oryginalnym stanie, a formularz zwrotu poprawnie wypełniony.

W celu dokonania zwrotu Klient musi ponieść koszty zwrotu produktu. W przypadku, gdy zwrot jest spowodowany uszkodzeniem produktu lub dostawą niewłaściwego produktu, należy natychmiast skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub za pośrednictwem obszaru użytkownika / sekcji zamówienia z odpowiednim Sprzedawcą.

 
rtp
Czy potrzebujesz pomocy?

Obsługa klienta

obsługa klienta
MF 9-18H