Klient będzie odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki, opłaty administracyjne i celne.
Termin dostawy
Gdy zamówienie opuści placówkę sprzedającego i terytorium kraju, firma transportowa będzie odpowiedzialna za stan przesyłki (opóźnienia, uszkodzenia, zaginięcie itp.).
W przypadku, gdy zamówienie nie mogło zostać dostarczone z przyczyn niezależnych od Sprzedającego, zwrócona zostanie pełna kwota zakupu, pomniejszona o koszty poniesione w związku z jego zwrotem.
Polityka zwrotów
Jeśli zamówienie zostanie zwrócone z powodu problemów celnych, błędnego adresu lub nieobecności w dniu dostawy, odpowiednia kwota zostanie wypłacona zgodnie z Ogólnymi Warunkami Użytkowania i Kontraktowania Carethy Marketplace w sekcji 16.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu, np. zmiany zdania, klient zechce zwrócić zamówienie, zostanie naliczona opłata za transakcję zwrotu (w każdym przypadku należy sprawdzić koszty w Biurze Obsługi Klienta).
Jeśli chcesz złożyć reklamację związaną z uszkodzeniem transportowym, należy to zrobić w ciągu 48 godzin kalendarzowych od otrzymania zamówienia, należy to zrobić przez nasze centrum wsparcia (https://www.carethy.es/ kontakt) lub za pośrednictwem Twoje zamówienia w obszarze użytkownika/sekcji u odpowiedniego Sprzedawcy. Po potwierdzeniu roszczenia, odpowiednia kwota zostanie wypłacona tą samą metodą płatności, która została użyta przy zakupie. Aby pokryć tego typu nieprzewidziane wydarzenie, możesz wykupić Gwarancję JOGI.
Zwrot przedmiotów
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania. Przed dokonaniem jakiegokolwiek zwrotu musisz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta) lub za pośrednictwem swojego obszaru użytkownika / zamówienia z odpowiednim Sprzedawcą, aby o tym poinformować i uzyskać pomoc w tym procesie. Po otrzymaniu zwróconego towaru i sprawdzeniu jego stanu, kwota zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od zweryfikowania towaru. Produkty muszą być w oryginalnym stanie, a formularz zwrotu poprawnie wypełniony.
W celu dokonania zwrotu Klient musi ponieść koszty zwrotu produktu. W przypadku, gdy zwrot jest spowodowany uszkodzeniem produktu lub dostawą niewłaściwego produktu, należy natychmiast skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub za pośrednictwem obszaru użytkownika / sekcji zamówienia z odpowiednim Sprzedawcą.
pl