Warunki Generałużytkowania i umowyz Carethy Marketplace

  

Warunki Generałużytkowania i umowyz Carethy Marketplace 

CARETHY E-COMMERCE, SL

 

Ogólne warunki z Użyj i Wynajmowanie za pośrednictwem Carethy Marketplace

(dalej, Warunki E-rynkowi generałowie”)

 

DANE IDENTYFIKACYJNE

Carethy E-Commerce SL (zwana dalej „Carethy”) jest spółką hiszpańską o numerze CIF B-67129486 i zarejestrowaną w Rejestrze Handlowym w Barcelonie w tomie 42226, Folio 39, arkusz B-404814, 1. wpis pod adresem Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona). Numer telefonu kontaktowego to 93 808 96 26, a adres e-mail to [email protected].

Aby skontaktować się z obsługą klienta Carethy, musisz przejść do sekcji kontaktowej na stronie internetowej i postępować zgodnie z instrukcjami.

 

1.- PRZEDMIOT I OGÓLNE

1.1.- Carethy jest właścicielem strony internetowej www.carethy.es i wszystkie platformy internetowe, z którymi można się konsultować (zwane dalej „Serwisami” lub „Witryną” w odniesieniu do każdej z platform), za pośrednictwem których Carethy sprzedaje ogólnie produkty konsumenckie i w którym sprzedawcy zewnętrzni inni niż Carethy mogą również sprzedawać swoje produkty.

W związku z tym Witryny internetowe stanowią rynek online (zwany dalej „Carethy Marketplace” lub „eMarketplace”), który umożliwia Użytkownikom witryn Carethy dostęp do zakupu produktów sprzedawanych i sprzedawanych przez Carethy lub dobrze sprzedawanych i sprzedawanych przez dostawców zewnętrznych, uprzednio zatwierdzonych przez Carethy. Carethy („Inni Sprzedawcy”), zgodnie z cenami i warunkami określonymi przez Carethy i/lub Inni Sprzedawcy w ramach Ogólnych Warunków eMarketplace. Przez „Produkt” rozumie się wszelkie fizyczne towary sprzedawane przez Carethy lub Innych Sprzedawców Carethy Marketplace.

1.2.- Opisane poniżej Ogólne Warunki regulują warunki korzystania i dostępu do Witryny przez każdego odwiedzającego (dalej „Użytkownicy”) oraz kontraktowania produktów oferowanych przez Carethy i Innych Sprzedawców (dalej „Sprzedawca „Lub” Sprzedawcy „ będzie odnosić się zamiennie do Carethy i Innych Sprzedawców w Witrynie (dalej „Produkt” lub „Produkty”) przez dowolnego Użytkownika za pośrednictwem Witryny (dalej „Klient”).

1.3.- W celu uzyskać status Kliencii dlatego kup produkty Carethy Marketplace, Użytkownicy Serwisu; musi wypełnić formularz identyfikacyjny i rejestracyjny, akceptując teraźniejszość Ogólne warunki i Polityka prywatności Carethy Marketplace,wszystko to po wskazówkach, że Iran otrzymywanie za pośrednictwem samego Serwisu.

2.- KORZYSTANIE Z SERWISU

2.1.- Klient i Użytkownik Giełdy hostowanej na odpowiedniej Witrynie Carethy zobowiązują się do prawidłowego i zgodnego z prawem korzystania z Witryny, zgodnie z obowiązującym prawem i niniejszymi Ogólnymi Warunkami.

2.2.-Niewłaściwe korzystanie z Serwisu jest zabronione. Klient i/lub Użytkownik musi powstrzymać się m.in. od:

  1. a) Popełnianie przestępstw lub zachęcanie do tego innych.
  2. b) Wprowadzania lub rozpowszechniania wirusów komputerowych w sieci, zamieszczania materiałów obraźliwych lub obscenicznych.
  3. c) Pirackie aspekty serwisu internetowego.
  4. d) Uszkodzenia danych, które pojawiają się w Serwisie.
  5. e) Wysyłać niezamówione materiały reklamowe lub promocyjne („spam”).

2.3.-Carethy nie ponosi odpowiedzialności za to, że Witryna jest niedostępna w dowolnym momencie.

2.4.-Witryna może również zawierać łącza do innych witryn internetowych, które nie są obsługiwane przez Carethy (zwanych dalej „Innymi Witrynami”). Carethy nie sprawuje żadnej kontroli nad Innymi Witrynami i nie ponosi odpowiedzialności za ich zawartość ani za jakiekolwiek szkody, które mogą zostać wyrządzone użytkownikowi podczas korzystania z nich. Chociaż zastrzega sobie prawo do usunięcia wspomnianych linków, jeśli w jakikolwiek sposób wiadomo, że na stronie, do której prowadzą linki, dochodzi do nieprawidłowości lub niezgodności z prawem.

3.- AKCEPTACJA, ZMIANA I CZAS TRWANIA WARUNKÓW OGÓLNYCH

3.1.-Korzystanie i dostęp do Serwisu przez Użytkownika oznacza akceptację niniejszych Ogólnych Warunków. Podobnie, w celu nabycia któregokolwiek z Produktów oferowanych przez Carethy lub Innych Sprzedawców wymagane jest, aby Użytkownicy wypełnili formularz z danymi identyfikacyjnymi, wyraźnie akceptując niniejsze Ogólne Warunki oraz Politykę Prywatności i Plików Cookies.

Złożenie zamówienia na Produkty eMarketplace oznacza dla Klienta pełną i całkowitą akceptację niniejszych Ogólnych Warunków Umów, o których znajomość przed złożeniem zamówienia jest uznawana przez Klienta za kupującego.

Jeśli Użytkownik ma jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszych Warunków Ogólnych, może skontaktować się z Carethy, korzystając z Danych Identyfikacyjnych wymienionych w niniejszych Warunkach Ogólnych.

3.2.-Carethy zastrzega sobie prawo do swobodnego modyfikowania tych informacji w celu dostosowania ich do aktualnych i obowiązujących przepisów w dowolnym momencie, bez konieczności wcześniejszego powiadomienia, ich publikacja jest wystarczająca, aby mieć zastosowanie, dlatego zaleca się, aby Użytkownik i / lub Klient zapoznał się z nimi każdorazowo po dokonaniu transakcji za pośrednictwem odpowiedniej Witryny.

W żadnym wypadku modyfikacja treści Ogólnych Warunków nie będzie miała mocy wstecznej, w związku z czym Użytkownik i Klient będą podlegać Ogólnym Warunkom obowiązującym w Serwisie w czasie korzystania i uzyskiwania dostępu oraz zawierania Produktów. stosunek prawny powstały w wyniku dostępu i korzystania z Serwisu jest nieoznaczony. Niezależnie od powyższego, każda ze stron może rozwiązać stosunek umowny w dowolnym momencie. W przypadku, gdy Carethy zmodyfikuje Warunki Ogólne, wspomniany stosunek prawny zostanie rozwiązany i będzie oznaczał, że Klient lub Użytkownik musi przestrzegać nowych warunków ogólnych, jeśli ma to zastosowanie.

3.4.- Umowa pomiędzy Klientem a Sprzedawcą może być sformalizowana w dowolnym z języków, w których Ogólne Warunki są dostępne w Serwisie, według wyboru Klienta.

4.-OBSŁUGA RYNKU CARETHY

4.1.-  Carethy Marketplace umożliwia Klientowi przeglądanie i kupowanie produktów sprzedawanych przez Carethy lub Innych Sprzedawców na Stronie internetowej Carethy.

Operacje przeprowadzane za pośrednictwem eMarketplace są przeprowadzane bezpośrednio między Klientem a danym Sprzedawcą, zgodnie z zasadami i innymi wymogami prawnymi, które obowiązują przez cały czas.

Carethy nie działa w żaden sposób jako agent, dystrybutor, przedstawiciel lub podobny Innych Sprzedawców, ani nie przyjmuje pozycji odsprzedawcy Produktów oferowanych przez Innych Sprzedawców za pośrednictwem swojego eMarketplace.

Produkty reklamowane i sprzedawane na Carethy Marketplace są wyłączną odpowiedzialnością odpowiedniego Sprzedawcy, w szczególności w odniesieniu do ich własności, jakości, bezpieczeństwa, pochodzenia, gwarancji i zgodności z obowiązującymi przepisami.

4.2.- Terytorium

Za pośrednictwem eMarketplace możesz kupować produkty sprzedawane przez Carethy z 139 kraje Cały świat. Każdy kraj jest częścią grupy krajów, a mianowicie: Hiszpania Główna UE, ROE, USA i ROW. Aby skonsultować się z grupą należącą do kraju, w którym Klient składa zamówienie, zapoznaj się z poniższymipołączyć.

Produkty Innych Sprzedawców mogą kupować wyłącznie Klienci znajdujący się w strefie euro.

W związku z tym odniesienia do Terytorium w niniejszych Ogólnych Warunkach należy rozumieć jako rozróżnienie między Produktami sprzedawanymi przez Carethy (w takim przypadku terytorium jest najszersze, określone w pierwszym akapicie niniejszego paragrafu) a Produktami sprzedawanymi przez Innych Sprzedawców. w przypadku, gdy terytorium jest mniejsze, zgodnie ze szczegółami zawartymi w drugim akapicie tego rozdziału).

5.-KLIENT

Carethy Marketplace jest przeznaczony wyłącznie dla osób powyżej 18 roku życia lub pełnoletnich zgodnie z mającym do nich zastosowanie ustawodawstwem, które zamieszkują na Terytorium (zgodnie z definicją poniżej).

Klient biznesowy lub profesjonalny działający na Terytorium może również dokonywać zakupów w Carethy Marketplace na szczególnych warunkach Carethy dotyczących transakcji B2B, z którymi można się konsultować tutaj. W przeciwnym razie zastosowanie będą miały niniejsze Ogólne Warunki.

6.- OBOWIĄZKI SPRZEDAWCY I KLIENTA/UŻYTKOWNIKA

6.1.- Za pośrednictwem eMarketplace Klient może kupować Produkty sprzedawane przez Carethy lub Innych Sprzedawców, a w każdym przypadku Klient zawiera umowę bezpośrednio ze Sprzedawcą wskazanym w każdym z Produktów.

W związku z tym Carethy zrzeka się jakiejkolwiek odpowiedzialności wynikającej z transakcji przeprowadzanych między Klientem a Innymi Sprzedawcami.

6.2.-Każdy Sprzedawca zobowiązuje się do udostępnienia Klientowi i/lub Użytkownikowi wszelkich niezbędnych informacji dotyczących Produktów oferowanych za pośrednictwem eMarketplace, a także złożonych zamówień. Carethy nie ponosi odpowiedzialności za czasowe nieprzestrzeganie niniejszych Ogólnych Warunków w przypadku wystąpienia siły wyższej oraz w przypadku winy Klienta, innego Sprzedawcy lub nieprzewidzianego zdarzenia przez osobę niezwiązaną z umową.

6.3.-Klient i/lub Użytkownik zobowiązuje się wypełnić formularze zamówień i wszelkie inne formularze, zgodnie ze wskazanymi instrukcjami i zgodnie z prawdą. Klient zobowiązuje się również zapłacić cenę Produktu wraz z odpowiednimi podatkami i kosztami wysyłki, zawsze zgodnie z ostateczną ofertą otrzymaną od Sprzedawcy.

6.4.-Zalecamy zachowanie kopii danych dotyczących zakupionych Produktów. Carethy nie ponosi odpowiedzialności za skutki i szkody spowodowane utratą wskazanych przez Klienta danych.

6.5.- Carethy nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje i szkody, które mogą wyniknąć z niewłaściwego użytkowania Produktów sprzedawanych za pośrednictwem eMarketplace.

7.- INFORMACJE O PRODUKTACH

7.1.- Wszystkie produkty sprzedawane w Carethy Marketplace są nowe (z wyjątkiem produktów kategorii sportowej, które są wyraźnie wskazane do regeneracji).

7.2.- Carethy oferuje szczegółowy opis Produktów zawartych w e-Rynek zgodnie z opisami technicznymi od swoich dostawców i Inni Sprzedawcy. Podobnie zawiera informacje związane z nazwą handlową, znakami towarowymi lub znakami wyróżniającymi Produktów, aby zapewnić możliwie jak najwięcej informacji Klientowi i/lub Użytkownikowi. Wspomniany opis może zawierać zdjęcia, filmy lub ilustracje, które mają charakter jedynie orientacyjne, ale w żadnym wypadku nie wyczerpujące, dlatego Carethy nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, które mogą z tego wyniknąć.

7.3.- Oferty opublikowane w e-Rynek Zawierają szczegółowy opis warunków tego samego (takich jak obowiązująca cena lub informacje związane z oferowanym Produktem).

7,4.- Prosimy o uważne zapoznanie się z opisami Produktów przed podjęciem decyzji o ich zakupie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące produktu Carethy, skontaktuj się z nami przed zakupem. W przypadku Produktów Innych Sprzedawców możesz kontaktować się z nimi za pośrednictwem środków, które każdy z nich udostępnia w tym celu.

8.- ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE

8.1.- W celu złożenia zamówienia Klient musi mieć ukończone 18 lat i zamieszkiwać Terytorium.

8.2.-Użytkownik może zarejestrować się w Serwisie w sekcji „Załóż konto”. Aby to zrobić, musisz podać wymagane dane osobowe jako obowiązkowe. Rejestracja ta zapewni Użytkownikowi dostęp do serwisu i nabycieprodukty.

8.3.-Zamówienie składa się z wybrania jednego lub więcej przedmiotów, a kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” spowoduje dodanie ich do „Mojego koszyka” wirtualnego zakupu. Po dodaniu wszystkich żądanych pozycji do koszyka, musisz uzyskać do niego dostęp, przejrzeć pozycje i liczbę sztuk, wybrać żądany rodzaj transportu i kliknąć „Przeprowadź zakup”. Następnie Użytkownik może wybrać opcję „Kup jako gość” (jeśli nie zarejestrował się wcześniej w Serwisie), gdzie musi uzupełnić swoje dane osobowe, dane do wysyłki oraz uzupełnić dane odpowiadające metodzie płatności lub Użytkownik może przeprowadź również proces zakupu, klikając „Przejdź do mojego konta”, dzięki czemu nie będziesz musiał ponownie wpisywać swoich danych osobowych. W obu przypadkach,

8.4.-Wszystkie zamówienia podlegają akceptacji przez każdego Sprzedawcę. W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy (dalej „Potwierdzenie zamówienia”), o ile podał nam swój adres e-mail w formularzu danych osobowych. Carethy nie ponosi odpowiedzialności za błędy i brak działania adresu e-mail podanego przez Klienta i/lub Użytkownika w celu wysłania Potwierdzenia Zamówienia.

  1. DOSTĘPNOŚĆ (DOTYCZY TYLKO PRODUKTÓW CARETHY)

Zamówienia złożone u Carethy czy to tak? pod warunkiem dostępności Produktu przez dostawców Carethy.

W przypadku, gdy Produktu nie ma w magazynie, uległ pogorszeniu lub nie ma oczekiwanej jakości m.in. Klient zostanie o tym poinformowany i zostanie przedstawiona propozycja alternatywnych produktów / nowych terminów dostawy. Jeśli Klient nie zaakceptuje propozycji, kwota zamówienia zostanie zwrócona tą samą formą płatności, której użył, w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia zarejestrowania zgłoszenia.

Zwrot tych kwot będzie limitem odpowiedzialności Carethy wobec Klienta, w przypadku braku możliwości dostarczenia zamówionych Produktów.


10.- ANULOWANIE LUB ZMIANA ZAMÓWIEŃ

10.1. W trakcie procesu zakupu Klient może dodawać lub usuwać produkty z koszyka do czasu zakończenia procesu.

10.2. Anulowanie, przedłużenie zamówienia lub usunięcie artykułów. Po dokonaniu zakupu zarówno anulowaniem, przedłużeniem, jak i usunięciem przedmiotów należy się zająć bezpośrednio Carethy lub odpowiednim Innym Sprzedawcą. Tylko w przypadku CarethyMogą anulować zamówienia, dodawać lub usuwać pozycje w zamówieniu, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane i jest to logistycznie możliwe. W przypadku dodania produktów Klient zapłaci kwotę korespondent do wyniku z modyfikacja. W przypadku anulowania lubeliminacja artykułów zwrot pieniędzy Klientowi zostanie dokonany tą samą metodą płatności, której użyto. W przypadku produktów sprzedawanych przez Innych Sprzedawców, Klient musi skontaktować się z nimi za pośrednictwem swojego obszaru kontaktu-zamówienia użytkownika, aby zarządzać pożądaną modyfikacją. W przypadku odrzucenia wniosku o anulowanie z powodu niemożliwości, logistyki, Klient może skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy przewidzianego w Warunku 16. Podobnie, Klient może wyrazić sprzeciw lub skorzystać z gwarancji, jak opisano poniżej w niniejszym dokument.

10.3. Po złożeniu zamówienia dane dotyczące zakupu (takie jak sposób wysyłki, adres dostawy lub kontakty do odbioru) można zmienić tylko poprzez bezpośredni kontakt z odpowiednim Sprzedawcą, przechodząc do obszaru użytkownika-moje zamówienia-kontakt (z odpowiednim Sprzedawcą ).W szczególności dla sprzedawcy Carethy modyfikacja adresu dostawy będzie akceptowana tylko w przypadku, gdy jest to możliwe logistycznie, a zamówienie nie opuściło magazynu.

10.4. Modyfikacje zamówienia mogą skutkować modyfikacją całkowitej kwoty, która skutkowałaby wzrostem kosztów wysyłki, jeśli nie zostanie osiągnięta minimalna kwota, lub eliminacją wspomnianych wydatków, jeśli łączna kwota jest równa lub większa niż minimum. wskazane w Serwisie.

W każdym przypadku Klient omówi wszystkie te sprawy z odpowiednim Sprzedawcą, a Carethy nie ponosi większej odpowiedzialności niż ta, która odpowiada mu jako Sprzedawcy, przy czym w każdym przypadku odpowiedzialny jest odpowiedni Inny Sprzedawca.

11.- CENY

11.1.- Ceny Produktów wskazane w eMarketplace są określane przez każdego Sprzedawcę w walucie odpowiadającej każdemu krajowi na Terytorium (określone na każdej stronie internetowej platformy eMarketplace, z którą można się zapoznać w niniejszym połączyć) i zawierają podatek VAT lub inne należne podatki zgodnie z przepisami obowiązującymi w momencie zawarcia umowy, ale nie koszty wysyłki. Ceny produktów zmieniają się dynamicznie, aby nadążać za ewolucją rynku i dzięki temu móc publikować najlepsze oferty na Carethy Marketplace. W momencie wygenerowania zakupu klient przyjmuje cenę Produktu, dlatego ewentualne wahania cen nie podlegają zwrotowi.

11.2.- Koszty wysyłki są określane przez każdego Sprzedawcę i są zasadniczo ponoszone przez Klienta, chyba że Sprzedawca zdecyduje się je przejąć lub zaoferować bezpłatne koszty wysyłki od minimalnej wielkości zakupu.

Koszty przesyłki ustalane są w trakcie procesu zawierania umowy, wyszczególnione odrębnie od ceny Produktu. Jeżeli po ich dokładnym poznaniu Użytkownik nie chce dokonywać zakupu, może to zrobić bezpłatnie. Anulowanie będzie regulowane postanowieniami punktu 10.2. niniejszych Warunków.

Suma kosztów wysyłki i kwoty Produktu będzie całkowitą ceną do zapłaty, która zostanie wskazana Klientowi przed sformalizowaniem umowy.

11.3.- W procesie zawierania umowy Klient zaakceptuje łączną cenę po naciśnięciu przycisku „Kup Teraz”.

11.4.- Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia zamówienia z Potwierdzenia Zamówienia.

12.- PŁATNOŚĆ ZA PRODUKTY

12.1.-  płatność za zakupione Produkty przez z Rynek Carethy wiem wpłynieprzez bezpieczny chodnik z płatność online, która Carethy ma zakontraktowane z Stripe Payments Europe, Ltd i irlandzka firma, aby informacje podane przez Klienta w momencie płatności były przetwarzane przez tę firmę i dlatego Carethy nie będzie mieć dostępu do tych danych ani ich nie zapisywać.

- Płatność kartą z karta debetowa:

Jeśli zdecydujesz się zapłacić kartą, zamówienie Klienta nie zostanie zrealizowane do momentu autoryzacji płatności przez Twój bank lub kasę oszczędnościową. Płatność online kartą kredytową odbywa się za pośrednictwem systemu bezpieczeństwa „Secure Socket Layer”, który szyfruje dane bankowe, gdy są one przesyłane przez Internet. Ze względów bezpieczeństwa Carethy sprawdza wszystkoprzegraćzamówienia płatne kartą bankową. Akceptujemy karty American Express, Maestro oraz wszelkie karty Visa i Mastercard zarejestrowane w bezpiecznym systemie płatności Verified by Visa. Ponadto w przypadku każdego zamówienia, którego kwota jest wyższa niż skala ustalona przez Carethy, Klient zostanie poproszony o dokument tożsamości, który należy przesłać na adres e-mail wskazany w naszych danych kontaktowych.

12.2.-Tylko w przypadku, gdy sprzedawcą jest Carethy, Klient ma do dyspozycji następujące dodatkowe sposoby płatności:

- Płatność przelewem bankowym:

Klient musi dokonać przelewu na wskazane konto w odpowiednim czasie. Po zakończeniu zamówienia Klient otrzyma automatyczną wiadomość e-mail z danymi rachunku bankowego, na który ma dokonać wpłaty. Jako koncepcję przelewu musisz wskazać referencję, która zostanie wskazana na końcu zamówienia. Jeśli nie podałeś tego odniesienia, zamówienie zostanie anulowane, a pieniądze zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych. Ta metoda płatności wiąże się z dodatkowym kosztem 2,95 € (waluta w zależności od zmiany).

- Zapłać przez Paypal:

PayPal pozwala płacić bezpośrednio bez przekazywania danych finansowych w Internecie. Automatycznie szyfruj poufne dane za pomocą najlepszych technologii dostępnych na rynku. Ta metoda płatności wiąże się z dodatkowym kosztem 2,50 € (waluta w zależności od zmiany)

- Punkty:

Punkty są saldem wystawionym przez Carethy, które Użytkownik otrzyma promocyjnie po różnych możliwych działaniach i z którego może korzystać wyłącznie w Serwisie. Można ich użyć w jednym lub kilku zakupach, dopóki ich ilość nie zostanie wyczerpana. W przypadku nie osiągnięcia całkowitej kwoty zamówienia, płatność może zostać zrealizowana inną formą płatności z ww. W przypadku zwrotu Zakupione produkty z punktami, zwrot z ilość wiem wykona przez wzrost wspomnianych punktów dostępnych na Twoim koncie z klienta w Serwisie. Punkty są osobiste i niezbywalne i nie można ich wymienić na gotówkę.

12.3.- Klient może zażądać faktury za złożone zamówienie, kontaktując się z odpowiednim Sprzedawcą, wskazując informacje rozliczeniowe. Klient upoważnia Sprzedających do wystawienia faktury w formie elektronicznej i przesłania jej drogą elektroniczną. Klient ma prawo odwołać udzieloną zgodę na fakturowanie elektroniczne, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta Carethy lub odpowiednim Sprzedawcą za pośrednictwem swojego obszaru użytkownika.

13.- DOSTAWA PRODUKTÓW

13.1.- Sprzedawca dostarczy Produkty Klientowi na adres dostawy podany w podanym przez Klienta formularzu danych osobowych, który musi mieścić się w granicach Terytorium.

13.2.- Szacowany termin dostawy będzie podany w Internecie, w pliku każdego Produktu. Jest to data orientacyjna, ponieważ może się różnić w zależności od dostępności Produktu, a także wybranej usługi transportowej. Datę tę można również zmienić w przypadku incydentu z zapasem produktów lub usługą transportową. W obu przypadkach poszukiwane będzie rozwiązanie dla Klienta.

13.3.-Gdy termin dostawy wskazany jest w dniach, należy rozumieć, że są to dni robocze, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz świąt. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny leżącej po stronie Sprzedawcy termin ten zostanie przekroczony, zdarzenie zostanie zgłoszone Klientowi i zostaną zaproponowane alternatywne rozwiązania..

13.4.-Koszty przesyłki zgłaszane są w momencie składania zamówienia lub, w przypadku Produktów sprzedawanych przez Carethy, po zastosowaniu rabatów (punkty-kupony-akcje i promocje). Po dokonaniu płatności nie ma możliwości modyfikacji usługi transportowej.

13.5.-Klient zgadza się, że on lub inna wyznaczona osoba jest pod wskazanym adresem do odbioru przesyłki. W przypadku, gdy nie jest to pierwszy raz, przewoźnik nalega jeszcze raz. Jeżeli nadal nie będzie możliwe doręczenie zamówienia, zostanie ono zwrócone Sprzedającemu, a w konsekwencji Klientowi zostanie zwrócona uiszczona opłata pomniejszona o koszty zwrotu Produktów, które poniesie Klient, a także druga wysyłka, jeżeli tak się dzieje.

13.6.- W każdym przypadku dostawa zostanie zrealizowana w ciągu maksymalnie 30 dni od zakupu, z wyjątkiem wyjątków wyraźnie poinformowanych w momencie zakupu.

13.7.- Ryzyko związane z Produktami przechodzi z chwilą wejścia Klienta w fizyczne posiadanie Produktu.

13.8.- Klient nabywa własność Produktów, gdy Carethy otrzyma pełną płatność za złożone zamówienie.

13.9.- W przypadku powstania kosztów celnych, określonych przez kraj przeznaczenia Klienta, ponosi on odpowiedzialność Klient, który akceptuje ich opłatę w momencie zakupu. We wszystkich krajach Ameryki Południowej Carethy nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne dodatkowe opłaty celne lub z działań organów celnych kraju zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem podatkowym. W konsekwencji, jeśli działania te pociągają za sobą zatrzymanie towaru i/lub opóźnienie w dostawie towaru, Klient zrzeka się żądania zwrotu kosztów zamówienia od Carethy.

13.10 - Odbiór w siedzibie Sprzedającego (tylko dla Produktów sprzedawanych przez Carethy)

Carethy udostępnia Klientom mieszkającym w pobliżu naszych obiektów logistycznych możliwość bezpłatnego odbioru zamówienia (0 € koszty przesyłki). Aby odebrać przesyłkę w sklepie, Klient musi udać się na Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona), od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, posiadają ważny dokument tożsamości oraz numer Zamówienia, który widnieje w e-mailu potwierdzającym.

14.- NIEZGODNOŚĆ W CZASIE ODBIORU

14.1. W momencie doręczenia przesyłki Klient musi podpisać list przewozowy. Dokument ten jest dowodem dostawy przez Sprzedawcę i odbiorem przez Klienta. Jeżeli ten dokument jest wypełniony i podpisany, żaden spór związany z samą dostawą nie jest możliwy.

14.2. W razie Jeśli zamówienia nie dotrą do Klienta, dotrą uszkodzone lub niezgodne z informacjami dostarczonymi przez odpowiedniego Sprzedawcę w momencie zakupu, Klient ma prawo dochodzić roszczeń bezpośrednio od tego Sprzedawcy.

Carethy będzie pośredniczyć w sytuacjach braku porozumienia między Klientem a Innym Sprzedawcą tylko w przypadku, gdy Klient zwraca się do Carethy bezpośrednio i do 30 (trzydziestu) dni od daty zakupu. Pod koniec tego okresu Carethy nie będzie interweniować, a sytuacja ta musi być zarządzana przez Klienta bezpośrednio i autonomicznie ze Sprzedawcą, z którym zawarła umowę.

Interwencja Carethy w sporze między Klientem a Innym Sprzedawcą byłaby w jej charakterze pośrednika w celu podjęcia próby mediacji i uzyskania satysfakcjonującego rozwiązania dla obu stron, bez ponoszenia w każdym przypadku odpowiedzialności Drugiego.Sprzedawca ani jego konsekwencji i zawsze w celu zadowolenia stron i spełnienie Obowiązujących Przepisów.

14.3. Carethy uczestniczy jedynie w procesie ekspedycji i dostawy Produktów, które sprzedaje i jest odpowiedzialny jako Sprzedający za odpowiedź na stan swoich Produktów w zakresie przewidzianym w niniejszych Ogólnych Warunkach, ale nie ponosi żadnej odpowiedzialności za stan zamówienia złożone Innym Sprzedawcom.

Carethy zastrzega sobie jednak prawo do zwrotu całości lub części roszczenia Klienta w przypadku, gdy inny Sprzedawca odmówi zwrotu, a Carethy z dowolnego powodu uzna, według własnego uznania, wygodę dokonania zwrotu. Wspomniany zwrot przez Carethy w żadnym wypadku nie będzie możliwy do wyegzekwowania przez innego Sprzedawcę lub Klienta, ponieważ jest to uprawnienie, a nie zobowiązanie, które w żadnych okolicznościach nie pociąga za sobą przejęcia jakiejkolwiek odpowiedzialności za Carethy.

15.- GWARANCJA NA PRODUKT. BRAK ZGODNOŚCI

piętnaście.1.- Wszystkie oferowane produkty na Rynku Carethy mają prawnie przewidzianą gwarancję. Sprzedający zobowiązują się do wymiany na nowy lub dokonania odpowiedniej płatności, jeśli którykolwiek z ich Produktów będzie miał wadę fabryczną w terminie dwa (2) lata od dostawy Produktu, przy czym udowodnienie wady musi nastąpić zgodnie z postanowieniami pkt. 15.5. W takim przypadku wszelkie koszty zwrotu Produktu i wysyłki nowego Produktu lub tego samego naprawionego ponosi odpowiedni Sprzedawca. Odnowione Produkty będą objęte dwunastomiesięczną (12) gwarancją i jako że są unikalne, nie zostaną zastąpione innymi, ale ich kwota zostanie zwrócona w przypadku zwrotu.

15.2.- O ile nie zostanie udowodnione inaczej, dostawę uważa się za dokonaną w dniu widniejącym na fakturze lub na dowodzie dostawy, jeśli jest później.

15.3.- Aby gwarancja była skuteczna, dowód zakupu musi być przedstawiony w ustalonym przez prawo terminie.

15.4.-Sprzedający ustosunkuje się do niezgodności przez okres dwóch lat. Konsument ma obowiązek zgłosić brak zgodności Produktu Sprzedawcy, który go nabył, w terminie 2 miesięcy od powzięcia wiadomości o tym za pośrednictwem każdorazowo wskazanych danych kontaktowych. Jeśli ich nie ma lub jeśli Produkt został zakupiony od Carethy, Klient może zgłosić spór pocztą elektroniczną lub kontaktując się z numerem telefonu podanym w sekcji Dane Identyfikacyjne niniejszych Ogólnych Warunków.

15.5.-O ile nie zostanie udowodnione inaczej, domniemywa się, że niezgodność z umową, która ujawniła się w ciągu sześciu miesięcy po dostarczeniu Produktu, istniała już w chwili wydania rzeczy, chyba że domniemanie to jest niezgodne z charakterem Produktu lub charakterem braku zgodności. Od szóstego miesiąca będzie stosowana ta sama procedura, chociaż nie będzie domniemania, że ​​produkt posiadał jakąkolwiek wadę, a ten koniec musi zostać przetestowany przez Użytkownika i/lub Klienta.

15.6.- Istnieje zgodność Produktów z umową, w związku z czym Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności, gdy Produkty zawarte w Serwisie:

  1. a) Odpowiadają one opisowi sporządzonemu przez Sprzedawcę i posiadają cechy Produktu, który Sprzedający przedstawił.
  2. b) Nadają się do zastosowań, do których zwykle przeznaczone są Produkty tego samego rodzaju.

    c) Nadaje się do specjalnego użytku wymaganego przez konsumenta i użytkownika, jeżeli został on poinformowany Sprzedawcy w chwili zawarcia umowy.

    d) Przedstawiać zwykłą jakość i działanie Produktu tego samego rodzaju, których konsument i użytkownik mogą zasadnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu.

    e) Produkty będą zgodne z wymogami obowiązującego ustawodawstwa, niezależnie od ich przeznaczenia. W każdym przypadku to do Klienta należy sprawdzenie, czy Produkty mieszczą się w obowiązujących limitach importu i użytkowania Produktów zakupionych w kraju konsumpcji.

15.7.- Sprzedawca nie ponosi również odpowiedzialności za brak zgodności, o którym Klient wiedział lub nie mógł zignorować w momencie zawarcia umowy (tj. w momencie zakupu).

15.8.-Klient może żądać naprawy Produktu, jego wymiany, obniżenia ceny albo rozwiązania umowy, jeżeli Produkt jest niezgodny z zakupem. Naprawa i wymiana będą dla Klienta bezpłatne, co obejmuje koszty wysyłki oraz koszty związane z robocizną i materiałami. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa do naprawy lub wymiany, odpowiedni Sprzedawca dostarczy paragon z datą dostawy i brakiem zgodności, który spowodował skorzystanie z tego prawa. Zwrot pieniędzy lub wymiana Produktu nastąpi jak najszybciej, a w każdym razie w ciągu 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, potwierdzając, że zwrot lub wymiana Produktu niezgodnego jest zasadna.

15.9.-Obniżka ceny będzie proporcjonalna do różnicy między wartością, jaką Produkt miałby w momencie dostawy. Klient nie może żądać wymiany w przypadku Produktów niezbędnych.

15.10.-Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zaniedbaniem, uderzeniami, użytkowaniem lub niewłaściwą manipulacją, niewłaściwym napięciem, wypadkami elektrycznymi, instalacją i/lub użytkowaniem niezgodnym z instrukcją użytkowania lub nie wykonanym przez autoryzowany serwis techniczny w stosownych przypadkach lub materiałów lub Produkty łatwo psujące się, podlegające zużyciu w wyniku normalnego użytkowania lub użytkowania. Podobnie Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności, o którym Użytkownik wiedział lub nie mógł pominąć w momencie zawarcia umowy.

15.11.- Z gwarancji wyłączone są:

  1. a) Produkty, które zostały zmodyfikowane lub naprawione przez Klienta lub osobę inną niż dostawca lub producent.
  2. b) Jeśli dane gwarancyjne lub dowód zakupu zostały zmodyfikowane lub zmienione.

    c) Towary, które mogą ulec zepsuciu lub szybko wygasnąć.
  3. d) Każdy inny towar, jeśli Klient nie posiada dowodu zakupu.

Gwarancja na produkty regenerowane podlega postanowieniom pierwszego paragrafu niniejszego Warunku 15.

Klient omówi wszystkie te kwestie z odpowiednim Sprzedawcą, dzięki czemu Carethy będzie zwolniony z wszelkiej odpowiedzialności, z wyjątkiem Produktu sprzedawanego przez Carethy.

16.-ZWROTY I WYMIANY PRODUKTÓW. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

16.1.- Nieprawidłowy produkt: Jeśli dostarczony produkt nie jest zgodny z żądanym w zamówieniu, musisz natychmiast powiadomić Sprzedawcę za pośrednictwem sekcji kontaktu w Twojej strefie klienta, a Sprzedawca zajmie się Twoim incydentem tak szybko, jak to możliwe.

16.dwa.- Z mocy cnoty z obecne prawodawstwo, Klient ma  prawo do rozwiązać swobodnie i bez potrzeby uzasadnienia kontrakt ze sprzedawcami w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych startowy z data z odbiór Produktu, z wyjątkiem co jest zaniepokojony z produkt co jest wykluczony z możliwości z zwrotu zgodnie z postanowieniami ostatniego ustępu niniejszych Warunków Ogólnych.

Za datę otrzymania Produktu uważa się dzień, w którym Klient lub wskazana przez Klienta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w faktyczne posiadanie Produktu lub w przypadku, gdy zamówienie Klienta składało się z kilku dostarczonych Produktów odrębnie dzień, w którym Klient lub wskazana przez Klienta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w faktyczne posiadanie ostatniego z tych Produktów.

Aby dotrzymać okresu odstąpienia, wystarczy, że powiadomienie dotyczące skorzystania przez Ciebie z tego prawa zostanie wysłane przed upływem odpowiedniego okresu.

16.3.- Za zwrot Produktów odpowiada Klient, który musi koordynować bezpośrednio z odpowiednim Sprzedawcą zwrot Produktów zakupionych od każdego z nich.

O ile Sprzedający wyraźnie nie zgodzą się ponieść kosztów zwrotu, Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszt przesyłki, który poniósł przy zakupie Produktu zostanie zwrócony) i tylko Klient będzie odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru wynikające z innej obsługi niż niezbędne do ustalenia charakteru, cech i działania towarów.

Chyba że  Sprzedawcy zgłaszają się w celu sam odebrać towar, Klient musi zwrócić produkty do  Sprzedawcy w ciągu 14 (czternastu) dni od daty poinformowania o decyzji o zwrocie.

Zwrot kwoty zapłaconej za zwrócone Produkty zostanie dokonany przez Sprzedawcę w terminie maksymalnie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Sprzedawca potwierdzi otrzymanie i zgodność zamówień zwróconych przez Klienta lub Klienta przedstawionego do Sprzedawcy dokumentację potwierdzającą zwrot.

16.4.- W przypadku Produktu zakupionego od Carethy, Klient może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powiadamiając Carethy E-Commerce SL pod adresem Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona), pod adresem 93.396.71.72 w. 100, informując o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy poprzez jednoznaczne oświadczenie. Wspomnianą jednoznaczną deklarację można złożyć wchodząc w zakładkę „Kontakt” Serwisu lub wysyłając wiadomość e-mail na adres : [email protected]. Jeśli skorzystasz z tej opcji, niezwłocznie powiadomimy Cię na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną) o otrzymaniu wspomnianej wypłaty.

Aby dokonać prawidłowego zwrotu Produktów, konieczne będzie przestrzeganie następujących wytycznych:

  1. a) Z obsługą klienta należy skontaktować się poprzez formularz kontaktowy na Stronie internetowej https://www.carethy.es/contactar lub poprzez e-mail na adres : [email protected].

Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie lub przez WhatsApp poinformowany na stronie internetowej.

  1. b) Z dokumentem zwrotu dostarczonym przez dział obsługi klienta należycie wydrukowanym i wypełnionym, przystąpimy do właściwego zwrotu, włączając ten dokument do paczki, która ma zostać zwrócona do naszych obiektów pod adresem Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona).
  2. c) Produkty muszą być zwrócone w oryginalnym pudełku/opakowaniu. Jeśli nie jest to możliwe, użyj kartonu tej samej jakości, aby firma transportowa nie naklejała na produkt etykiet.
  3. d) Produkty nie mogły być używane w sposób obniżający lub obniżający ich wartość.
  4. e) Po przybyciu do naszego magazynu zostanie oceniony stan Produktów. W przypadku, gdy nie są zgodne z regulaminem i warunkami ustalonymi dla zwrotów, a ich stan jest nieprawidłowy, zastrzegamy sobie prawo do zapłaty niższej kwoty za uszkodzony Produkt lub Produkty.

Carethy zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Klienta innego sposobu dostawy niż tańszy zwykły sposób dostawy, który został dostarczony do oferowane) bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Klient poinformował o swojej decyzji o odstąpieniu od zakupu. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tych samych środków płatniczych, których użył Klient przy początkowej transakcji. W wyniku zwrotu nie poniesiesz żadnych kosztów. Niezależnie od powyższego Carethy zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu do czasu otrzymania towaru lub przedstawienia przez Klienta dowodu jego zwrotu,

16.5.- W przypadku produktów nabytych od innych sprzedawców, Klient musi skontaktować się z nim bezpośrednio, aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, za pośrednictwem obszaru kontaktowego dotyczącego zamówień użytkownika (z odpowiednim Innym Sprzedawcą).

16.6.- Produkty wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy. Są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowyprodukty żywności, napojów, sprzątania i higieny osobistej. Podobnie wykluczone zostaną:

  1. a) Towary spersonalizowane.
  2. b) Towary, które mogą ulec pogorszeniu lub szybko wygasnąć.
  3. c) Towary zapieczętowane, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę i które zostały odpieczętowane po dostarczeniu.

16.7. Wszelkie reklamacje zgłoszone po upływie 14 dni od daty dostawy nie mogą być rozpatrywane, z wyjątkiem postanowień Warunku 15 powyżej (GWARANCJA NA PRODUKT. BRAKI ZGODNOŚCI).

17.- UWAGI

Wszystkie opinie napisane przez  Klienci są monitorowani przez zespół marketingowy Carethy. Jeśli otrzymane opinie naruszają lub mogą naruszać prawo, etykę lub moralność (obraźliwa reklama, zniesławienie, obelgi, komentarze wyrwane z kontekstu ...), Carethy zastrzega sobie prawo do odrzucenia lub usunięcia tych opinii.

18.- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Carethy będzie odpowiedzialna za dane osobowe, które Użytkownicy i Klienci (dalej łącznie i niewyraźnie „Konsumenci”) przekazują za pośrednictwem eMarketplace, w zakresie określonym w niniejszych Ogólnych Warunkach Umów i Polityce Prywatności.

LDane osobowe Klientów eMarketplace będą traktowane zgodnie z zasadami przejrzystości, celowości, minimalizacji danych, dokładności, integralności i poufności, a także z poszanowaniem pozostałych obowiązków i gwarancji ustanowionych w Rozporządzeniu (UE) 2016/679 Parlamentu i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych i na podstawie:

a) Kto odpowiada za przetwarzanie Twoich danych?

CARETHY E-COMMERCE, SL,z NIF B-67 129 486, z adresem Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona). Numer telefonu kontaktowego to 93.396.71.72 wew. 100, a adres e-mail to [email protected].

b) W jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Przetwarzamy informacje, które nam przekazujesz, w celu świadczenia żądanej usługi i wystawiania rachunków, obsługi klienta i wysyłania Ci wiadomości dotyczących zakupionych produktów lub podobnych.

c) Skąd pochodzą Twoje dane i jakie kategorie danych przetwarzamy?

Dane osobowe, które będziemy przetwarzać, to Twoje dane identyfikacyjne, które przekazujesz nam za pośrednictwem formularza rejestracyjnego, który znajdziesz na Stronie internetowej, na której znajduje się eMarketplace.

d) Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane?

Podane dane będą przechowywane tak długo, jak utrzymywany jest stosunek umowny lub przez lata niezbędne do wypełnienia zobowiązań prawnych.

e) Jaka jest zasadność przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną, która pozwala nam przetwarzać Twoje dane osobowe jest cel, w jakim je przetwarzamy i będzie to: wykonanie umowy, ponieważ uważamy, że mamy prawnie uzasadniony interes, wywiązanie się z obowiązku prawnego oraz ponieważ mamy Twoją zgodę.

f) Czy udostępnimy Twoje dane podmiotom trzecim?

Dane, które nam przekazujesz, nie będą przekazywane podmiotom trzecim, z wyjątkiem przypadków, w których istnieje obowiązek prawny. Jednak w celu realizacji niektórych funkcji niezbędnych do świadczenia usługi, Twoje dane mogą być przetwarzane przez osoby trzecie, które będą działać jako administratorzy danych i które będą zobowiązane umową do wypełnienia swoich zobowiązań prawnych jako podmiot przetwarzający dane, w celu zachowania poufności i informacji tajność.

W tym sensie Konsumenci są informowani, że Carethy podpisała umowę o przetwarzaniu danych z każdym z Innych Sprzedawców, w ramach której Carethy, jako osoba odpowiedzialna za dane konsumenckie, uzgadnia z Innymi Sprzedającymi warunki, w których będą działać jako Menedżerowie ds. leczenia, zawsze w ścisłej zgodności z przepisami Ustawy Organicznej 3/2018 z dnia 5 grudnia o ochronie danych osobowych i gwarancji praw cyfrowych oraz przepisami zgodnymi.

Zgodnie ze wspomnianą umową menedżera leczenia, gdy Użytkownik lub Klient kupuje Produkty od innych sprzedawców, będą mieli dostęp do danych osobowych Konsumentów i transakcji sformalizowanych za pośrednictwem eMarketplace w zakresie, w jakim jest to ściśle konieczne do realizacji umowy. sprzedaży z Konsumentem, zgodnie z postanowieniami ww. umowy o zarządzanie przetwarzaniem danych, zgodnie z oświadczeniami o ochronie prywatności i związanymi z danymi osobowymi, które Sprzedający i Konsumenci akceptują w procesie zawierania umów z eMarketplace i Carethy, a w żadnym wypadku czy współpraca Carethy z Innymi Sprzedawcami nie narusza któregokolwiek z praw, które Ustawa gwarantuje Konsumentom w tym zakresie.

Podobnie, aby oferować Ci zakontraktowane usługi, firmy zarządzające płatnościami i transportem, z którymi Carethy i Inni Sprzedawcy zawarli umowę o współpracy i odpowiednią umowę o zarządzanie przetwarzaniem danych, i których tożsamość podasz, będą miały dostęp do Twoich danych. zostanie poinformowany podczas procesu zakupu.

g) Międzynarodowe transfery danych:

Poinformowano, że niektórzy dostawcy usług wymienieni w poprzedniej sekcji jako administratorzy danych mogą znajdować się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”). Gwarantowany jest jednak odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.

h) Prawa: posiadasz następujące prawa do swoich danych osobowych:

- Prawo do żądania dostępu do danych osobowych.

- Prawo do żądania jego sprostowania.

- Prawo do żądania jego usunięcia.

- Prawo do żądania ograniczenia.

- Prawo do żądania sprzeciwu wobec twojego leczenia.

- Prawo do przenoszenia danych.

- Cofnięcie udzielonej zgody.

- Prawo do niepodlegania indywidualnym decyzjom.

Aby skorzystać ze swoich praw, musisz wysłać nam pisemną wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected].

Podobnie informujemy, że możesz poprosić o ochronę swoich praw przed Hiszpańską Agencją Ochrony Danych z siedzibą pod adresem Calle de Jorge Juan, 6, 28001 Madryt.

* Aby zobaczyć naszą pełną Politykę prywatności, kliknij tutaj.

19.- WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA I PRZEMYSŁOWA

19.1.- „Carethy” i „Biuky” są znakami towarowymi zarejestrowanymi przez Urząd Własności Intelektualnej Unii Europejskiej, więc jakiekolwiek ich użycie lub jakikolwiek podobny znak identyfikacyjny, który może wprowadzać w błąd co do ich pochodzenia lub własności przez osoby trzecie, bez uprzedniego powiadomienia jest zabronione. wyraźne upoważnienie.

19.2.- Strony internetowewww.carethy.esTakwww.biuky.essą domenami zarejestrowanymi przez Carethy. Podobnie prawa własności intelektualnej dotyczące oprogramowania i zawartości Witryny należą do Carethy lub jej licencjodawców.

19.3.-W związku z tym całkowite lub częściowe powielanie Witryny jest wyraźnie zabronione. Zabrania się również publikowania, manipulowania lub rozpowszechniania zawartości Witryny bez wyraźnej zgody Carethy lub prawowitego właściciela, w stosownych przypadkach.

20.- PRAWO WŁAŚCIWE I WŁAŚCIWA JURYSDYKCJA

20.1.- Las obecne warunki Generał a wszelkie kwestie związane z jego interpretacją, zgodnością lub brakiem zgodności podlegają prawu hiszpańskiemu, bez uszczerbku dla stosowania przepisów wspólnotowych i traktatów międzynarodowych, w stosownych przypadkach.

20.2.- Umowy zawarte pomiędzy Sprzedający w pytaniu a Użytkownikami i/lub Klienci Będzie uważane za przetrzymywane w miejscu, w którym Użytkownik i/lub Klient, będąc w związku z tym kompetentny sądy tego miejsca do rozstrzygania wszelkich konfliktów, które mogą zaistnieć między stronami, bez uszczerbku dla stosowania przepisów wspólnotowych i traktatów międzynarodowych, w stosownych przypadkach.

20.3.- Podobnie konsumenci mogą korzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów za pośrednictwem linku https://webgate.ec.europa.eu/odr

21- DOTYCZĄCE PROMOCJI I KUPONÓW NA PRODUKTY SPRZEDAWANE PRZEZ CARETHY (NIE DOTYCZY PRODUKTÓW INNYCH SPRZEDAWCÓW NA RYNKU INTERNETOWYM).

21.1.- Wszystkie promocje i kupony Carethy wygasają po jednym miesiącu, jeśli promocja nie określa tego inaczej.

21.2.- Promocje będące kuponami rabatowymi zawsze będą dotyczyć wyłącznie wartości Produktu, nigdy kosztów wysyłki.

21.3.- Promocje będące kuponami rabatowymi zawsze będą miały minimalną kwotę do wykorzystania, która, jeśli nie zostanie określona, ​​wyniesie 60 € dla wszystkich promocji.

21.4.- Carethy zastrzega sobie prawo do anulowania promocji dla osoby, która niewłaściwie z niej korzysta lub pod różnymi tożsamościami nabywa wiele jednostek promocji.

21.5.-Możesz skorzystać tylko z jednego kuponu rabatowego na zakup. Kuponów nie można łączyć z innymi promocjami, takimi jak oferty, obniżone ceny lub inne akcje promocyjne.

21.6.- Po opłaceniu zamówienia nie można dodawać, usuwać ani modyfikować kuponów.

21.7.-Punkty są gromadzone w tych zakupach, w których nie wykorzystano kuponów rabatowych lub samych punktów. Na koncie Klienta gromadzi się saldo, które można wymienić przy składaniu nowego zamówienia. Punkty można wymienić przed opłaceniem zamówienia. Punkty tracą ważność dwa miesiące od ostatniej aktywności, traktując ostatnią aktywność jako dodanie większej ilości punktów do zgromadzonych lub zużycie części z nich. W żadnym wypadku nie możesz złożyćzamówienia na kwotę 0 € lub mniej za pomocą punktów.

21.8.- Kupony mogą być stosowane tylko do produktów sprzedawanych i dostarczanych przez Carethy.

21.9.- Wyprzedaż i/lub produkty outletowe są wyłączone z korzystania z kuponów.

22.- USŁUGI POSPRZEDAŻOWE I REKLAMACJE

22.1.- doada Sprzedawca będzie odpowiedzialny za komunikację ze swoimi Klientami, a także oferowanie obsługi klienta i obsługi posprzedażowej, która jest wymagana przez prawo przez cały czas.

22.2.- Jeśli chcesz porozmawiać z działem obsługi posprzedażowej Carethy i obsługą klienta, możesz wysłać do nas wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego, w opcji „Kontakt” na stronie internetowej w „moich zamówieniach” w obszarze użytkownika.

Podobnie, korzystając z naszych danych kontaktowych zawartych w niniejszych Ogólnych Warunkach, możesz składać skargi i roszczenia.

23.- ZAMÓWIENIA HARMONOGRAMOWE - WYSYŁKA AUTOMATYCZNA (TYLKO DLA PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH PRZEZ CARETHY)

23.1.-W Carethy możesz teraz składać zamówienia zaplanowane, co oznacza, że ​​robisz to raz i otrzymasz je zgodnie z żądaną częstotliwością. Ponadto zawsze będziesz mieć najlepszą aktywną promocję w sieci, więc nie będziesz musiał wpisywać kuponów. Ceny produktów zmieniają się dynamicznie, aby nadążać za ewolucją rynku i dzięki temu móc publikować najlepsze oferty na naszej stronie. W momencie wygenerowania zakupu klient przyjmuje cenę produktu, dlatego ewentualne wahania cen nie podlegają zwrotowi.

23.2.- Aby skorzystać z tej usługi, wystarczy poprosić podczas procesu zakupu online, aby zamówienie zostało dostarczone z ustaloną przez Ciebie częstotliwością, w ramach oferowanych przez nas marż.

23.3.- Zmiana zawartości zamówienia: Możesz zmienić lub wymienić zawartość swojego koszyka zamówień okresowych bez jakiejkolwiek kary, o ile między powiadomieniem o zmianie a przewidywaną datą otrzymania produktów upłynął okres co najmniej 7 dni .

23.4.- Należy pamiętać, że koszty wysyłki okresowego zakupu mogą się różnić w zależności od zmian wprowadzonych w koszyku.

23.5.-Anulowanie okresowych przesyłek zakupowych: Możesz anulować swoje przesyłki bez kary z marginesem sześciu dni przed datą, w której powinieneś otrzymać zamówienie. Na siedem dni przed terminem terminowej wysyłki okresowej wyślemy Ci wiadomość przypominającą z możliwością anulowania zamówienia.

Aby anulować zaplanowane zamówienie, należy to zrobić z konta użytkownika w menu Zaplanowane zamówienia. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za anulowanie lub modyfikację swoich zamówień na czas. Możesz skontaktować się z obsługą klienta w dowolnym momencie, aby uzyskać pomoc lub pomoc w tych procesach.

23.6.-Możesz również wstrzymać zaplanowane zamówienia, nie otrzymując ich ani razu. Spowoduje to, że kwota tego zamówienia nie zostanie obciążona, ale proces będzie kontynuowany przy kolejnym zamówieniu.

23.7.- Obecnie zamówienia można zaprogramować tylko dla produktów sprzedawanych przez Carethy, a tej usługi nie można zamawiać dla produktów od innych sprzedawców eMarketplace.


24.- GWARANCJA JOGI (TYLKO DLA PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH PRZEZ CARETHY)

24.1. -Kupując produkt sprzedawany przez Carethy, istnieje możliwość dodania do zamówienia Gwarancji Jogi.

Gwarancja jogi Dzięki tej usłudze możesz cieszyć się następującymi korzyściami:

- Zwrot w ciągu 30 dni: Termin zwrotu zamówienia przez Klienta wydłuża się z 14 dni do 30 dni. W przypadku zwrotu z powodu odstąpienia Klient będzie odpowiedzialny za koszty zwrotu.

- Ubezpieczenie dostawy: Dzięki tej usłudze zamówienie będzie ubezpieczone. Jeśli zamówienie dotrze w złym stanie, nowe zamówienie zostanie NATYCHMIAST wysłane bez żadnych kosztów. Aby zgłosić zły stan Produktu, Klient prześle zdjęcia tego samego, w jakim dotarł za pośrednictwem formularza Serwisu [https://www.carethy.es/contactar] (wymagane będą zdjęcia otrzymanych materiałów, takich jak pudełko, etykieta transportowa i przedmiotowy Produkt).

- Priorytetowa obsługa klienta: Pytania będą udzielane jako pierwsze, pierwsza odpowiedź jest gwarantowana w ciągu maksymalnie 2 godzin roboczych (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 GMT + 1).

- Powiadomienie i kontynuacja zamówienia: Klient przez cały czas będzie wiedział, gdzie znajduje się zamówienie, otrzyma e-maile z magazynu oraz informacje o procesie dostawy. Gwarancja Yoga nie wpływa na proces odprawy celnej (więcej informacji na temat odprawy celnej w punkcie 13).

24.2.- Prawo do wycofania Gwarancji Yoga: Klient ma prawo do anulowania usługi Gwarancji Yoga, o ile zamówienie nie opuściło magazynu lub nie skorzystało z jednej z wyżej wymienionych korzyści.

24.3.- Obecnie Gwarancja Yoga może być zawarta tylko na produkty sprzedawane przez Carethy i nie może być stosowana do produktów innych sprzedawców eMarketplace.

Ta strona została przetłumaczona automatycznie z języka hiszpańskiego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących interpretacji tekstu, zwycięża wersja hiszpańska

Barcelona, 30 czerwcaz 2021 roku.

 

 

rtp
Czy potrzebujesz pomocy?

Obsługa klienta

obsługa klienta
MF 9-18H