- Opis
- Cechy
- Składniki
- Marka
Mikrooczyszczanie. Mikrorewitalizujący. Ta kondycjonująca formuła zmienia się w miękką, przewiewną piankę, która usuwa makijaż i zanieczyszczenia, w tym zanieczyszczenia, jednocześnie głęboko oczyszczając powierzchnię skóry, poprawiając jej ogólny zdrowy wygląd.
Wysokowydajna formuła łatwo się spłukuje, pozostawiając skórę czystą, miękką i odświeżoną.
Korzyści:
Przewiewna piana oczyszcza skórę; Usuwa makijaż i zanieczyszczenia.
Idealne dla:
Delikatne codzienne czyszczenie.
Formuła świeżej pianki.
Jak tego użyć:
- Codziennie wieczorem delikatnie wmasuj w wilgotną skórę. Dobrze spłucz letnią wodą.
- Referencja887167223769
-
Ilość
100 ml
-
Marka
Estée Lauder
-
Strefa ciała
makeup remover
-
Kosmetyki typu produktu
Limpiadores
-
Klasa
Premium
-
Format
ml
-
Zawartość
100
-
Typ skóry
Wszystkie Rodzaje Skóry
Agua, isetionato de cocoilo de sodio, butilenglicol, lauramidopropilbetaína, diestearato de glicol, glicerina, sacarosa, extracto de fruta Citrullus vulgaris (sandía), extracto de fruta Lens Esculenta (lenteja), extracto de fruta Pyrus Malus (manzana), acrilatos /C10-30 Polímero cruzado de acrilato de alquilo, extracto de silybum marianum (cardo femenino), extracto de flor de anthemis nobilis (manzanilla), aceite de coco nucifera (coco), aceite de semilla de carthamus tinctorius (cártamo), aceite de lavandula angustifolia (lavanda), extracto de raíz de polygonum cuspidatum , cafeína, colesterol, Ceteth-20, Pca de sodio, extracto de algas, policuaternio-10, lactato de sodio, glicéridos caprílicos/cápricos de Peg-6, cloruro de sodio, ácido láurico, tetraestearato de pentaeritritil Peg-150, dihidrojasmonato de metilo, acetato de tocoferilo, etilhexilglicerina, sodio hidróxido, sorbato de potasio, edta disódico,Bht, fenoxietanol, linalool, dióxido de titanio (Ci 77891)<ILN42230>.
Marka Estée Lauder jest synonimem światowego luksusu i produktów najwyższej jakości. Ta myśl przewodnia Estée Lauder króluje od lat w przedsiębiorstwie. Ta bizneswoman o niezawodnym wyczuciu smaku założyła w 1946 r. własną firmę, rozpoczynając od sprzedaży jednego pojemniczka kremu do skóry oraz wizji, aby zaprezentwać najbardziej uwodzicielską stronę każdej kobiety. Jej marzenia stały się rzeczywistością a ze słoiczka kremu powstało przedsiębiorstwo promujące produkty do pielęgnacji i makijażu w ponad 100 krajach, produkty łączące wyłącznie najlepsze elementy nauki z naturą.